2014. december 4., csütörtök

Egyedi "hógömbök"

Nagyon szeretjük a hógömböket. Kisfiam kért is télire. gondoltam egyet és inkább elkészítettük őket. Úgy érzem lesz folytatása. Kicsit tökéletesítjük, dekorálunk és karácsonyra szuper ajándék lesz :)


Mi kell hozzá? Befőttes üveg, kis dísz, pici hungarocell darab, hogy kiemelje a formát, csillámpor, glicerin, víz, ragasztópisztoly.




A glicerin üveggel együtt patikában 125 forint volt, az üvegért is nagyjából ennyit fizettem, a pici karácsonyfa dísz is ilyen árban van. A többi volt itthon.

A tetőbe beleragasztottam a hungarocell darabkát, arra a kis díszt. Hagytam kicsit száradni. Az üvegbe beleszórtam némi csillámot, felöntöttem vízzel, tettem bele pici glicerint és megkevertem. A kupakot belülről beragasztóztam a ragasztópisztollyal, majd erősen rácsavartam az üvegre. Amíg meleg volt nem fordítottam meg. Azóta sem folyik, nem használtam vízálló ragasztót.

Kicsikémnek nagyon tetszik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése