2015. január 7., szerda

Önmegvalósítás anyaként 2.



Arra voltam kíváncsi, hogy édesanyaként hogyan találjuk meg újra önmagunkat, hogy az a bizonyos főzők-mosok-takarítok-gyereket nevelek-dolgozok mókuskerék ne nyeljen el minket.  Esetleg milyen motivációt jelent a gyermek. Van e lehetősége egy anyának az érvényesüléshez különböző ágazatokban. 
Sorozatunk második alanya ismét egy 3 gyermekes édesanya.
E-mailben tettem fel néhány kérdést, most megosztom veletek a válaszokat :)



Én: Hogy hívnak és hány éves vagy?


A: Balogh Adrienn: 34 éves  

Én: Mennyi idősek gyermekeid?


A: 6 éves; 4,5 éves; 8 hónapos

Én: Mivel foglalkozol a mindennapokban? 

A: Kalocsai ihletésű hímzett alkalmi és hétköznapi ruhákat és kiegészítőket tervezek és gyártatok! Termékeim között szerepel női felsőruházat úgymint: pólók, ingek, nadrágok, farmerek, alkalmi és menyasszonyi ruhák. Férfiaknak készítünk ingeket, pólókat, nyakkendőket. Kollekciómban megtalálhatóak különböző kiegészítők. Legújabb termékünk az egyedileg készülő karóra hímzett bőr szíjjal. Hímzett bőr karkötők és bőr telefontokok.
Termékeim különlegessége, hogy egyedileg, kis darabszámban készülő kézműves termékek. Viseletükben nemcsak a magyarság tudatunkat erősíthetjük hanem a gyönyörű kézzel hímzett ruhákat a legkülönbözőbb alkalmakon is hordhatjuk. Darabjaink jól kombinálhatóak.

Én: Miért éppen ezt választottad? Mi inspirált?

A: Gyermekkorom óta ruhatervezéssel és készítéssel foglalkoztam. Nekem ez a hobbym és a munkám is egyben.  Élvezem, amikor egy ruha kirajzolódik a fejemben és azt elkészíthetem. Öröm látni mikor a megrendelőim elégedetten viselik az általam tervezett ruhadarabokat.
A kalocsai minta pedig annyira sokszínű változatos, hogy újra és újra megihlet engem. Azzal, hogy bármely ruhadarab éke lehet, a sokféle minta és azok elhelyezkedése egyedivé tesz egy egyszerű pólót is. Ezt nagyon élvezem.
A ruhatervezésben nagyon szeretem a kreativitást. Ahogy egy alkalmi ruha megszületik a tervezéstől a ruha befejezéséig.

ÉN: Hogyan tudsz időt szakítani a rengeted teendőre? 

A: Mindezekhez nagyon fontos a jó időbeosztás. Minden percet ki kell használni és hasznosan eltölteni!!! Fontos, hogy jól , hatékonyan dolgozzunk.  Kreatív és lelkes emberekkel vegyük körül magunkat, akik inspirálnak minket. Legtöbbször nem napi 8 órát dolgozom. Délután igyekszem, hogy a gyerekeimmel töltsek minőségi időt, majd ha ők lefekszenek este én még folytatom a munkát. Szerintem ezt csak így lehet. Össze kell tudni egyeztetni. Ha ez nem sikerül akkor tudni kell segítséget is kérni. Nekem nagy segítségem a Nagyszülők. Gyakran nekem sem sikerül a jó időbeosztás, de erre törekszem. Nagyon fontos, mert a család a legfontosabb!

Én: Hova szeretnél még fejlődni? Mik a jövőbeni terveid?  
 
A: Sok tervem van! Köztük a legfontosabb, hogy szeretném a ruháimat több országban is népszerűsíteni.
Fejlődni szerintem mindig van hová. Olyan embereket kell figyelni és tanulni tőlük akik sikeresek! Nézni őket, hogyan csinálják! 


  Köszönöm!

Adry nagyon közel áll hozzám! :) ;) 
A ruháit is legtöbbször ÉN FOTÓZOM be neki. Büszke vagyok rá!




Olvastad már az első Önmegvalósítás anyaként cikket? 
Bemutatkoznál az anyukáknak? Írj bátran: napicsoda.info@gmail.com 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése