2015. január 4., vasárnap

Heti edzésterv

Nem a fogadalmak miatt. Nem más miatt. Magad miatt mozogj!
Nálunk holnap kezdődik az ovi, nekem a munka, a vizsgák. Idáig főleg a pihenésé volt a főszerep, mert nagyon nehéz hónapok elé nézek. Ezért muszáj előre tervezni. A vasárnap tökéletes erre. Tervezzük meg a hetet.

Most egy edzéstervet készítek. Megnézem, hogy mikor kelek, melyik napra van valami, mire szeretnék tornázni. Semmit nem vések kőbe, de kiindulópontnak tökéletes lesz ez a tervezet.

Nézzük.

A bemelegítés, nyújtás nagyon fontos. Így lesz szép az izom, ami ezáltal nem sérül. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Sok olyan gyakorlatot alkalmazok ilyenkor, amit még az iskola tornaóráján alkalmaztunk.
De itt, itt, itt, és itt is megnézheted, hogy a személyi edzők, tornászok, balettezők milyen mozdulatokkal melegítenek be.
Nyújtást pedig itt, itt is találhattok.


Heti 4 napra tervezek, ez szerintem bele fog férni a 7 napba. A péntekem biztos kilőve, így 6 nap. De bele fog férni. (Tudjátok, ha Te nem csinálsz magadnak időt, és Te nem figyelsz magadra, senki nem fog.)
Egész testre szeretnék tornázni, de nem minden nap. Bemelegítésnél szoktam egész testre mozogni, de többet a csípőre, combra, popsira. Általában bevált gyakorlatokat alkalmazok.
A hátról, karról sem szeretnék megfeledkezni, és társíthatjuk a vádli + láb + comb trióval. Idő függvénye. Tervezzétek meg ma, mire, mit fogtok tornázni, mert ez is idő.



Ajánlok néhány VIDEÓT, amikből erőt merítettem, gyakorlatokat néztem el. Szoktam használni felcsatolható kézi, illetve lábsúlyt. Van 2 flakonom is, súlyzós formájú, töltök bele vizet és úgy is szoktam edzeni. Minden attól függ, hogy hol kezdi az ember, mármint erőnlét ügyileg.
Ami a lényeg: Soha ne add fel! Mindig egy kicsit, legalább. Magadért!

Reni




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése