2015. április 28., kedd

Anyák napja 2015

A rajzolt póló volt a meglepi :)
Az óvodában ma tartották az anyák napját. Jó kis nap volt :)

Együtt megyünk be gyermekünkkel az óvodába. Közös játék, alkotás, kis műsor.
Ma az ajtóban kaptam egy kis szívet, a kisfiam fotójával. Volt rajta egy kis ragacs, mert feladatom volt. A csoportban ki voltak rakva kis festmények, mindenki lefestette az anyukáját. Egyből tudtam, hogy melyik vagyok én. :) Rá is ragasztottam a kis szívecskét. Ekkor ülhettünk le reggelizni. 

Együtt játszhatott anya és gyermeke azokkal a játékokkal, amikkel a mindennapokban szeret tevékenykedni a gyerkőc. Ez egy nagy élmény...

Alkottunk is. Ilyenkor nagyszülőknek, dédiknek készítünk valami szépséget. Most két csoda közül lehetett választani. Egy képeslapkészítés, és virágkészítés. Egyszerű, de jópofa dolgok. :)






Majd egy kis csilingelő hang jelezte a játék végét. Leültünk a szőnyegre, ahol találós kérdésekre kellett válaszolnia az édesanyáknak. Mindenki mindenre tudta a választ... nagyjából :D

Kiindultunk a tornaterembe, kézen fogva, és mondókázva játszottunk. 

Ezek után jött a pityergés. Leültünk a gyermekünk jelével ellátott székekre, amire zsepi volt készítve, alatta a meglepivel. Bejöttek a gyerekek, mondókáztak, énekeltek, mesét adtak elő, még cuki masszázst is kaptunk. Majd a végén a cuki versikénél csak kifolyt a könnyem. Pedig nagyon tartottam magam :) Meg is lepődött a kisfiam, megijedt, hogy mi lehet a baj. Persze elmagyaráztam, hogy ezek az örömkönnyeim. A szeretet könnyeim. 



Fagyiztunk a csoportban, majd hazajöttünk. Sajnos az idő nem engedte, hogy trambulinozzunk az udvaron. 

Szuper kis nap volt!

Ha még nem készítettek anyák napjára ajándékot, innen meríthettek ötleteket. :)



Reni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése