2014. február 26., szerda

Légy üdvözölve!



Bemutatkozunk :)


Minden, ami az életről szól, ami az élethez kell, ami mellett nap, mint nap elmegyünk az itt megtalálható (lesz).  Anyák, leendő anyák, nagymamák, gondozók, lányok, asszonyok oldala, ahol sok hasznos tipp, ötlet, gondolat megtalálható. Ez itt a csodák kuckója, bújj beljebb!

Szerkesztők:  

Kohlácsné Rozsos Renáta (blogalapító):  
26 éves vagyok, ÉDESANYA és Feleség. Kisfiam 5 éves.
Bölcsődében dolgozok, mellette tanulok (csecsemő- és kisgyermeknevelőnek), ez mellett még fotózok. De a legjobban anyának szeretek lenni! 
Céljaim között szerepel az anyáknak való segítés. Kis pszichológiával fűszerezve, kreatív habbal a tetején. Segíteni abban, hogy nyugodt anyák legyünk,  kiegyensúlyozott gyermekeink legyenek és könnyen elengedhessük Őket, ha már igazán nagyok. A szakirodalom sok okosat ír, de megélni más. Teljesen. Így gondoltam, hogy együtt tegyünk csodát, minden nap. Itt, az anyukák kuckójában.

Kövess minket itt is!

Horváth Edina: 
28 éves vagyok, több éve foglalkozom fejlődéstannal és önismereti témákkal. Gyermek felügyelőnek tanultam, majd gyermeklélektan és pszichológiai asszisztens tanfolyamot végeztem el. Jelenleg csecsemő és kisgyermek nevelőnek tanulok, terveimben pedig a prenatális terület-magzati kor „felfedezése” szerepel.

Edinát itt és itt is tudod követni!

Vendégírók, társírók: Megbeszélés alatt :)

Ha bármilyen kérdésed, ötleted, észrevételed, kritikád lenne, írj bátran a napicsoda.info@gmail.com email címre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése